Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Τα 'κανα θάλασσα!


Γεια σας, τι κάνετε; Με θυμάστε; Η Ελένη είμαι βρε! Έχω ενάμισι χρόνο να κάνω ποστ αλλά μετά από απαίτηση του κοινού επανήλθα! Η αλήθεια είναι ότι δε φτιάχνω και πολύ τα νύχια μου πλέον γιατί δεν έχω καθόλου χρόνο και όταν τα φτιάχνω βαριέμαι να κάτσω να φωτογραφίσω τη διαδικασία. Επειδή όμως κάποιες φίλες μου ζήτησαν έναν απλό τρόπο να κάνουν μανικιούρ "θάλασσα" κι εγώ νομίζω έχω τον πιο εύκολο που δεν χρειάζεται καν σταθερό χέρι ή εργαλεία, έκατσα και το φωτογράφισα για να σας το δείξω! Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένα γαλάζιο μανό, ένα λευκό, ενα  nude (ή και χρυσό αν θέλετε τσαχπινιά) και ένα νάιλον σακουλάκι τροφίμων.
Δείτε πως γίνεται:

 Βάφουμε τα νύχια μας με ένα χρωματάκι που να θυμίζει θάλασσα. 

 Με ένα  nude σχηματίζουμε στην άκρη την άμμο

Ανακατεύουμε το χρώμα της βάσης με λίγο λευκό για να φτιάξουμε 
μια πιο ανοιχτή απόχρωση

 Βουτάμε ένα σφουγγαράκι στο χρώμα που φτιάξαμε και αφού πρώτα το πιέσουμε μια δυο φορές σε ένα χαρτί για να φύγει η μεγαλύτερη ποσότητα, το περνάμε ταμποναριστά ανάμεσα στην "άμμο" και τη "θάλασσα"

 Πάνω σε ένα λευκό χαρτί απλώνουμε μπόλικο λευκό μανό

 Τσαλακώνουμε ένα σακουλάκι, το πατάμε πάνω στο λευκό μανό, το πιέζουμε μία φορά σε καθαρό χαρτί να φύγει το περιττό χρώμα και...

 Το ταμπονάρουμε απαλά πάνω στο νύχι μας, όσες φορές χρειαστεί.
(Μια δυο αρκούν συνήθως)

Καθαρίζουμε το μανό από το δέρμα, περνάμε με τοπ και είναι έτοιμα! Το τοπ δεν το περνάμε πολλές φορές, γιατί το λευκό χρώμα είναι σε πολύ λεπτές στρώσεις και αν δεν έχει στεγνώσει το παρασύρει το πινέλο. Αυτό μας βολεύει γιατί κάνει ομοιόμορφο το αποτέλεσμα όμως αν το περάσουμε πολλές φορές θα καταστρέψουμε το αποτέλεσμα. 

Αυτά, φεύγω για διακοπές αύριο, δε σας υπόσχομαι πότε θα τα ξαναπούμε, αλλά σας αγαπώ <3 Φιλάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Views